במידה והחשבונית שנמצאת בידיכם אינה מפרטת את המוצר המדויק שקניתם (מקט, דגם, כמות), יש לבצע רישום לאחריות דרך המוצר באתר, בשלושה שלבים פשוטים:
1. אתרו את המוצר שרכשתם באתר זה. לפניכם מספר אופציות:
א. הכניסו את קוד/שם הפריט כפי שמופיע בחשבונית שקיבלתם בלשונית החיפוש בצדו השמאלי העליון של המסך.
ב. חפשו את הפריט שרכשתם תחת לשונית מוצרים.
2. לחצו על כפתור "רישום לאחריות" שמופיע בדף המוצר.
3. מלאו את הפרטים בטופס והעלו צילום של החשבונית שברשותכם.
במידה והפרטים שמילאתם ו/או החשבונית המצורפת לא ימצאו תקינים על ידינו, כלומר, לא יפרטו את המוצר המדויק שרכשתם (דגם וכמות), האחריות לא תיכנס לתוקפה.
אם רכשתם כמה פריטים מאותו הדגם, מספיק למלא את האחריות פעם אחת בלבד.
מה כוללת האחריות?
להוראות שימוש מורחבות על צלחות קורל הקליקו כאן >>
להוראות שימוש מורחבות על סירי קורנינג ו- VISIONS הקליקו כאן >>
להוראות שימוש מורחבות על מוצרי סימפלהיומן הקליקו כאן >>
להוראות שימוש מורחבות על מטחנות פיג'ו הקליקו כאן >>
להוראות שימוש מורחבות על סכיני פיג'ו הקליקו כאן>>