בשל טיבו ואיכותו - מנגנון הטחינה הידני של פיג'ו נושא אחריות לכל החיים!
מנגנון הטחינה במטחנות חשמליות נושא אחריות של שנתיים. אנו מתחייבים כי המוצרים יהיו ללא פגמים בחומר או בצבע, במסגרת שימוש ביתי סביר, ובמידה ויטופלו על-פי ההנחיות.
פלפל - מנגנון טחינת הפלפל של חברת פיג'ו מורכב משתי שורות שיניים הבנויות בצורת סליל. שיני המטחנה עוברות תהליך ייחודי (המעוגן בפטנט) אשר מגן על המתכת מפגעי הקורוזיה, תוך שמירה על חדותן לשנים ארוכות.
במטחנות הפלפל יש להשתמש בפלפל שחור, לבן או ירוק בלבד. על הגרגר להיות בקוטר 4 מ"מ או פחות.
מלח- מנגנון טחינת המלח של חברת פיג'ו עשוי נירוסטה ואינו רגיש לקורוזיה.
במטחנות המלח יש להשתמש במלח גבישי יבש, מלח ים יבש, או מלח סלעים. על הגרגר להיות בקוטר 4 מ"מ או יותר.
אין להשתמש במלח רטוב! אופן השימוש הנכון במטחנות: • במטחנות ידניות, יש לסובב את ראש המטחנה בכיוון השעון בלבד, כאשר יד אחת אוחזת בגוף המטחנה לתמיכה והיד השנייה מסובבת את המטחנה.
שימו לב, סיבוב המטחנה נגד כיוון השעון מזיק לה, עלול לגרום לשחיקה ובעיקר פוגם באופי הטחינה ובאחידות טחינת הגרגירים.
• יש לוודא כי כתר המטחנה יציב וצמוד אך לא מחוזק יתר על המידה כדי שלא יקבע את עוצמת הסיבוב.
• יש למלא את מיכל המטחנה לכ- ¾ מגובהו בלבד, בכדי למנוע דחיסות יתר של גרגירי התבלין. מילוי יתר יפגום ביעילות הטחינה.
• על מנת למלא את המטחנה יש לשחרר את הכתר ולהסיר את ראש המטחנה. במטחנות חשמליות, יש לפתוח את גוף המטחנה ע"פ הסימון המוטבע במנעול.
אין לשחרר את הברגים במנגנון! • אין להשתמש במטחנות מעל סיר רותח המעלה אדים, או להניח את המטחנות על משטח לח / שיש רטוב - העץ עלול להתפוצץ ויכולים להיווצר סדקים/קילופים בגוף המטחנה.
לאחר
הפעלת האחריות באתר, במידה ויש בעיה במטחנת פיג'ו שרכשתם, יש להביאה לאולם התצוגה שלנו או לחנות בה רכשתם את המוצר. המטחנה תיבדק במעבדה עד 14 ימי עסקים.
התנאים הבאים חלים על תנאי האחריות שלנו: • עותק של הקבלה המעידה על הרכישה יידרש לפני כל בקשה לתיקון ו/או החלפה.
• אחריות זו אינה כוללת כל פגמים או נזקים שנגרמו על ידי אביזרים, חלקי חילוף, ו/או שירותי תיקון אחרים מלבד אלה שאושרו על ידי חברת שקל.
• מוצרים שנקנו כ"סחורה פגומה" באאוטלט לא מכוסים על ידי האחריות.
• אחריות זו תקפה רק במדינה בה המוצר נרכש.
המקרים הבאים אינם מכוסים על ידי האחריות:
• שריטות, שברים, פגם בגוף המטחנה (ולא במנגנון) ו/או מקרים אחרים שקרו למוצר לאורך הזמן ונחשבים כבלאי סביר.
• פגיעה מכוונת במוצר, מוצר אבד או נגנב.
• הידרדרות של המוצר המתעוררת בעת חשיפה לא הולמת לתנאים קיצוניים כגון מזג אוויר- חום או קור קיצוני.
• נזקים שנגרמו מטיפול כושל או כל שימוש פסול, שאינו השימוש הייעודי של המוצר.
• חוסר שביעות רצון מהמוצר מסיבה לא מוצדקת, לשיקול דעתה הבלעדי של חברת שקל.