5128
  • משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש"ח
|
    shekel Logo
    • אירוח
        • צלחות CORELLE
        • קערות - כלי הגשה
        • סכו"ם
        • כפות הגשה
        • מטחנות מלח ופלפל
        • אביזרי יין ואלכוהול
        • קלדרון: עבודת יד
        • צלחות קורל דגמי עבר
    • בישול
        • Swiss Diamond סירים ומחבתות עם ציפוי יהלומים
        • תבניות אפייה והגשה
        • סירי זכוכית
        • כלי בישול
        • מטחנות מיוחדות
        • סיר דיגיטלי Instant
    • ארגון
        • פחי אשפה
        • שקיות
        • מתקני ייבוש כלים
        • אביזרי מטבח
    • חדר רחצה
        • מראות סנסור
        • דיספנסרים לסבון
        • אביזרי אמבטיה
    • מבצעים
    • Corelle
    • Simplehuman
        • פחי אשפה
        • שקיות
        • מתקני ייבוש כלים
        • אביזרי מטבח
        • דיספנסרים לסבון
        • מראות סנסור simplehuman
        • אביזרי אמבטיה
    • משווקים מורשים
    • החשבון שלי
     207757
     207757
    1. דף בית

    שאלות ותשובות

    ביצעתי הזמנה באתר - כיצד אקבל את הזמנתי?

    עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה, שליח מטעמנו יגיע לכתובת שציינתם בעת ביצוע ההזמנה, לאחר שליחת SMS. השליח יגיע במהלך יום העבודה, בין השעות 09.00 ל- 18.00, ועליכם או נציג מטעמכם (מעל גיל 18) להיות נוכחים בכדי לאשר קבלתה. אנא שמרו על האריזה, מפני שבמידה ותרצו להחליף או להחזיר מוצר כלשהו – נאסוף אותו מכם במארז המקורי.

    נשברה לי צלחת, מה עליי לעשות?

    צלחות קורל מבית קורנינג הינן הצלחות החזקות בעולם, כל כך חזקות שקשה לשבור אותן, אבל אין זה אומר שלעיתים לא עלולה להישבר צלחת. בכל זאת מדובר בזכוכית ולפי הסטטיסטיקה, אחת לכמה מאות צלחות עלולה להישבר. כאשר צלחת קורל מבית קורנינג נשברת היא מתנפצת לרסיסים, מאחר והזכוכית עשויה מחול.
    אנו כיבואנים מעניקים שנת אחריות על שבר, בשימוש ביתי סביר! בהצגת חשבונית קנייה ממשווק מורשה ותמונה של השבר.
    במידה ויש שברים בצד הצלחת, הנקראים בעגה המקצועית "צ'יפים", או פגמים בעיטור על הצלחת – אנו מספקים אחריות למשך 3 שנים.

    אתם מוזמנים להגיע לאולם התצוגה שלנו, ברח' יעקב רוזן (לשעבר הבונים) 2, מתחם הבורסה ברמת-גן, או לחנות בה רכשתם את אחד ממוצרינו, עם חשבונית מקור, ונספק לכם צלחת חלופית בתמורה לצלחת הפגומה, במידה והיא תימצא עומדת בקריטריונים.

    מה ההבדל בין קורל לקורנינג?

    למותג הצלחות קוראים CORELLE, בעוד ששם המפעל נקרא CorningWare. בארץ השתרש השם "קורנינג" לפני שנים רבות מאחר וזהו שם העיירה, שנמצאת בניו יורק ארה"ב, שם קיים המפעל לייצור הצלחות. אגב, לסירי הזכוכית של החברה קוראים CorningWare או VISIONS.

    הלוגו על גבי הצלחת שונה, למה?

    היצרן האמריקאי לעיתים משנה את ניראות הלוגו בגב הצלחות, אין זה משנה באיכות או בתקינות הצלחות.

    ממה עשויים סירי VISIONS?

    סירי VISIONS עשויים 100% זכוכית עמידה בחום. הסיר עמיד לחום גבוה ואינו פולט חומרים רעלים, ללא קשר לזמן הבישול, האידוי או ההרתחה (להבדיל מסירים מחומרים אחרים או כלי פלסטיק). קל לנקות את הזכוכית והיא משמרת את הערכים התזונתיים של המזון. לשאלות/תשובות נוספות על מוצרי VISIONS > 

    המטחנה שרכשתי אינה עובדת, מה עליי לעשות?

    1) יש לבדוק את סוג וגודל התבלין שהכנסתם למטחנה;
    במטחנות הפלפל יש להשתמש בפלפל שחור, לבן וירוק. על הגרגר להיות בקוטר 5 מ"מ או פחות.
    במטחנות המלח יש להשתמש במלח גס יבש, מלח ים יבש, או מלח סלעים. על הגרגר להיות בקוטר 4 מ"מ. אין להשתמש במלח רטוב!
    2) יש למלא את מיכל המטחנה לכ- ¾ מגובהו ולא יותר.

    במידה ועדיין המטחנה אינה עובדת יש להביאה לאולם התצוגה שלנו, או לחנות בה רכשתם את המוצר, עם חשבונית מקור - אנחנו נשלח את המטחנה למעבדה לתיקון או החלפה במידת הצורך. כידוע, מנגנון הטחינה של פיג'ו נהנה מאחריות לכל החיים!

    הפח שרכשתי תקול, מה עליי לעשות?

    במידה ויש תקלה בפח simplehuman שרכשתם, יש להביא את הפח התקול, בצירוף חשבונית קנייה או מייל אישור רישום לאחריות באתר שקל, לבדיקה ותיקון. יש בפניכם שתי אפשרויות:
    1) להביא את הפח אל החנות בה רכשתם, סוכן מטעמנו יאסוף את הפח ויעבירו למעבדה לבדיקת טכנאי. אנחנו נתקן במידת האפשר ונעדכן אתכם בממצאים. הפח ישוב אל החנות ותוכלו לאסוף אותו משם.
    2) להביא את הפח אל אולם התצוגה שלנו, ברח' יעקב רוזן (לשעבר הבונים) 2, מתחם הבורסה ברמת-גן. אצלנו טכנאי יבדוק את הפח ויעדכן אתכם כאשר הפח מוכן לאיסוף.

    במידה והפח אינו באחריות, ניתן לקבל שירות תיקונים בתשלום - המחיר נקבע לפי סוג התקלה, אותה קובעים באולם התצוגה בלבד, לאחר בדיקת טכנאי.

      עקבו אחרינו:
    •  
    • Bsmart בניית אתרים
    • SAP מסחר אלקטרוני
    • עלינו
      • אודות
      • מותגים
      • כתבו עלינו
      • משווקים מורשים
      • תקנון אתר
    • בשבילכם
      • שירות לקוחות
      • החשבון שלי
      • שאלות נפוצות
      • מדיניות משלוחים
      • מגזין
      • מדיניות פרטיות
      • הצהרת נגישות
      • מחזור פסולת אלקטרונית
    • מתנות
      • שוק מוסדי - Shekel
      • גיפט קארד
      • וועדי עובדים

    אולם תצוגה: רח' יעקב רוזן (לשעבר הבונים) 2, מתחם הבורסה, רמת גן

     א'-ה' 09.00-18.00, ו' 09.00-13.00

     03-7517793

     חניה חינם ללקוחותינו waze: "שקל חניה". רח' אהליאב 4, רמת גן.

    תגית לתמונה
    • תמיכה מלאה בדפדפן כרום*
    • מותאם לעיוורי צבעים
    • מותאם לכבדי ראייה
    • תצוגה רגילה
    • תפריט קיצורי מקלדתAlt + 0
    • הפסק תנועתיות באתר
    • הסרת הדגשת קישורים וכפתורים
    • להגדלת פונטים לחץ על מקשים
    • Ctrl + להגדלה
    • Ctrl - להקטנה
    • Ctrl 0 לאיפוס
    • הפעל הפסק ניווט מקלדת
    • אפס לברירת מחדל
    • הצהרת נגישות
    קיצורי מקלדת
    • כיבוי\הדלקה תפריט זהAlt + 0
    • דלג לתפריט הראשיAlt + 1
    • דלג לאזור תוכן מרכזיAlt + 2
    • חיפושAlt + 4
    • צור קשרAlt + 7
    • דלג לדף הביתAlt + h
    • דלג לתפריט הנגישותAlt + m

    *בדפדפן פיירפוקס יש להשתמש ב Alt + Shiftוהמספר

    למעבר בין אלמנטים בדף לחץ על מקש ה - Tabעל מנת לחזור אחורה בין אלמנטים לחץ על מקשים, - Shift + Tab

  • דלג לתפריט הראשי
  • דלג לתפריט הראשי
  • דלג לאזור תוכן מרכזי
  • דלג לתפריט הנגישות

  •  בטל