במידה ויש תקלה בפח simplehuman שרכשתם, יש להביא את הפח התקול, בצירוף חשבונית קנייה או מייל אישור רישום לאחריות באתר שקל, לבדיקה ותיקון. יש בפניכם שתי אפשרויות:
1) להביא את הפח אל החנות בה רכשתם, סוכן מטעמנו יאסוף את הפח ויעבירו למעבדה לבדיקת טכנאי. אנחנו נתקן במידת האפשר ונעדכן אתכם בממצאים. הפח ישוב אל החנות ותוכלו לאסוף אותו משם.
2) להביא את הפח אל אולם התצוגה שלנו, ברח' יעקב רוזן (לשעבר הבונים) 2, מתחם הבורסה ברמת-גן. אצלנו טכנאי יבדוק את הפח ויעדכן אתכם כאשר הפח מוכן לאיסוף.
במידה והפח אינו באחריות, ניתן לקבל שירות תיקונים בתשלום - המחיר נקבע לפי סוג התקלה, אותה קובעים באולם התצוגה בלבד, לאחר בדיקת טכנאי.