נשברה לי צלחת – מה עליי לעשות?
צלחות קורל מבית קורנינג הינן הצלחות החזקות בעולם, כל כך חזקות שקשה לשבור אותן, אבל אין זה אומר שלעיתים לא עלולה להישבר צלחת. בכל זאת מדובר בזכוכית ולפי הסטטיסטיקה, אחת לכמה מאות צלחות עלולה להישבר. כאשר צלחת קורל מבית קורנינג נשברת היא מתנפצת לרסיסים, מאחר והזכוכית עשויה מחול.
אנו כיבואנים מעניקים שנת אחריות על שבר, בשימוש ביתי סביר! בהצגת חשבונית קנייה ממשווק מורשה ותמונה של השבר.
במידה ויש שברים בצד הצלחת, הנקראים בעגה המקצועית "צ'יפים", או פגמים בעיטור על הצלחת – אנו מספקים אחריות למשך 3 שנים.

אתם מוזמנים להגיע לאולם התצוגה שלנו, ברח' הבונים 2, מתחם הבורסה ברמת-גן, או לחנות בה רכשתם את אחד ממוצרינו, עם חשבונית מקור, ונספק לכם צלחת חלופית בתמורה לצלחת הפגומה, במידה והיא תימצא עומדת בקריטריונים.

מה ההבדל בין קורל לקורנינג?
למותג הצלחות קוראים CORELLE, בעוד ששם המפעל נקרא CORNING. בארץ השתרש השם "קורנינג" לפני שנים רבות מאחר וזהו שם העיירה, שנמצאת בניו יורק ארה"ב, שם קיים המפעל לייצור הצלחות. אגב, לסירי הזכוכית של החברה קוראים CorningWare או VISIONS.

המטחנה שרכשתי אינה עובדת, מה ניתן לעשות?
1) יש לבדוק את סוג וגודל התבלין שהכנסתם למטחנה;
במטחנות הפלפל יש להשתמש בפלפל שחור, לבן וירוק. על הגרגר להיות בקוטר 5 מ"מ או פחות.
במטחנות המלח יש להשתמש במלח גס יבש, מלח ים יבש, או מלח סלעים. על הגרגר להיות בקוטר 4 מ"מ. אין להשתמש במלח רטוב!
2) יש למלא את מיכל המטחנה לכ- ¾ מגובהו ולא יותר.

במידה ועדיין המטחנה אינה עובדת יש להביאה לאולם התצוגה שלנו, או לחנות בה רכשתם את המוצר, עם חשבונית מקור - אנחנו נשלח את המטחנה למעבדה לתיקון או החלפה במידת הצורך. כידוע, מנגנון הטחינה של פיג'ו נהנה מאחריות לכל החיים!


ביצעתי הזמנה באתר - כיצד אקבל את הזמנתי?
עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה, שליח מטעמנו יגיע לכתובת שציינתם בעת ביצוע ההזמנה. השליח יגיע במהלך יום העבודה, בין השעות 09.00 ל- 18.00, ועליכם או נציג מטעמכם (מעל גיל 18) להיות נוכחים בכדי לאשר קבלתה. אנא שמרו על האריזה, מפני שבמידה ותרצו להחליף או להחזיר מוצר כלשהו – נאסוף אותו מכם במארז המקורי.


הדפס    סגור